You must never hesitate

Jaha då har det hänt igen.

Ännu en människa har fallit offer för det menigslösa våldet " Allt våld är iofs menigslöst"

Läste precis på Aftonbladet.se att en kvinna i 50-års åldern hade blivit rånad och misshandlad till döds runt 19-tiden.

Det riktigt sjuka var att det var mitt i ett bostadsområde och ingen ingrep, ja dom ringde polisen men det räcker inte..

Ser man att en människa blir brutalt överfallen så måste man ju göra nått..Fan vad vi svenskar är fega,,

Nu hoppas jag att dom får tag i psykfallet som gjorde detta för nått sånt gör ingen frisk människa skulle kunna göra nått liknande... Jag sänder mina tankar till den mördade kvinnans anhöriga....

Idag så började jag jobba igen, det kändes väldigt skoj att komma tbx... Och kvällen gick väldigt fort tycker inte att jag mer än kom dit så var det dags att gå hem :P

Satt och filosofera lite idag.
Det jag kom fram till var att jag är en väldigt lycklig människa..

Jag har fan allt man kan önska mig.. Bästa polarna man kan ha bästa syskonen och bästa föräldrarna!!!

Så jag har kommit fram till att jag skall inte klaga på skit saker längre.. Life is great!!




Bästa film repliken någonsin lär ju vara i The rock.. Sean Connery yttrar den underbara repliken precis efter han har kastat en kniv i en elaking -You must never hesitate,,, Haha så klockren :D

Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0