Why do you cry??

För Militär utryckning i civila kläder Höger vänster om....MARSCH.

Ja det fick jag höra i onsdags 11 månaders värnplikt var över..

Jag hade gjort nått som 10% av sveriges ungdomar gör. Jag hade genomfört värnplikten..

Jag är stolt över att jag har gjort lumpen..

Det var med blandade känslor jag lämnade boden kommer att sakna alla polare man har fått där.. Det är vänner för livet..

Men nu har man som sagt Muckat och nu väntar nya utmaningar i livet, fast först ska jag jobba.

Börjar jobba i morrn på hemtjänsten igen det känns soft att få komma tillbaka till sin gamla arbetsplats.

Läste en artikel i aftonbladet idag om Caroline Dunsmore från Lothian i södra Skottland hon har precis dömts till 12 års fängelse.
Hennes brott?

Jo det var att hon hade börjat sälja sin dotter till pedofiler när dottern var 10 år gammal. Nu 26 år..
Då börjar jag fundera hur i helvete man kan sälja sin egen dotter????????
Det är väll just sina barn man ska skydda från pedofiler m.m Jag kan inte förstå hur fan en sån människa tänker sälja sina käresta ägodel sitt eget barn.. Och 12 år i fängelse är väll ingenting dottern kommer att få lida hela livet.

Hade jag fått bestämma då hade det vart tvångskastrering på pedofiler. Men det ska vara 100% säkra bevis..
Finns tyvärr dom sitter oskyldigt dömda för hemska brott dom ej har begått..

Men jag tycker att har man gett sig på ett barn då har man gett upp all rätt till att få bestämma över sitt eget liv knipsa på en gång.. För då garanterar man ju att den personen aldrig kommer att kunna göra nått liknande...

Nä fy fan sånt där gör mig bara så jävla arg.

Midsommar.
Firades tillsammans med Brännström,Björk och Björn,
Det var väldigt trevligt..

sjöng och drack öl hela natten :D

Fest jag det vart det i går också väldigt trevligt..

Var dock på en kass förfest med Coppers frillor uscha!

Kom och tänka på en rolig sak som inträffade härom dagen.

Jag robin och marcus åker i bilen. jag kör.

Jag skulle skjutsa Robin till hans syster... Jag och robin sitter och pratar om nåttt som jag inte kommer ihåg men det var typ vädret..
Och på trottoaren kommer det en helt vanlig äldre herre promenerandes.
Då bryter marcus sig in i konversationen för att säga.

-Den där gubben han tittar mycket på porr!
Jag ställer genast motfrågan.
-Hur vet du det?
svaret jag får är.
-Ja han går ju så snett..

Då brister jag ut i totalt skratt...

Det kändes bra att Marcus tar upp det som är viktigt i denna värld :P

Ha en bra sommar :D..

Kommentarer
Postat av: sandra

bra skrivet...gillar din blogg :D

2007-06-24 @ 19:51:08
URL: http://sandr4.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0