One night and one more time!

Idag har jag varit på stan..

Det var tur att Herr Brännström var med för han är lika folkskygg som jag själv...

Vi går efter teorin att hela världen är emot oss,,Det är en gigantisk konspiriation...Helt klart:P

Ack så måste jag få berätta att jag vart lite besviken idag..

Hela tanken med stadsbesöket var att gå på banken och att käka Kinamat..Och ett besök på musikbörsen....

Sen så skulle vi avsluta besöket med en middag på Blåhuset.Kinamat!

På vägen dit säger jag till Brännström att jag kan ge mig fan på att det är stängt bara för att jävlas...

Och så rätt jag hade det var så stängt det bara kunde bli....Besvikelsen var enorm...Nu började vi att diskutera ett nytt potensialt matställe,,,

Jag sa att jag vägrar gå på stan för att äta mat,,,Jag var sur som en barnrumpa....

Jag föreslog en Pizzeria i anslutning till mina hemtrakter,,, Och efter lite övertalning så fick jag min vilja igenom..

Rickard 1 världen 0 haha jag hade vunnit jag hade lyckats!!!

Efter besöket på den lokala pizzeria så begick sig resan hemåt..

Det dracks kaffe i härliga mängder och Brännström sjöng och jag tittade på ett program om nån brittisk familj som hade flyttat till spaninen var lika kul som en rektumndersökning kan jag ju förtälla...

Idag hade jag inte tänkt ta upp nått hemskt... För ja då kanske nån blir deprimerad och ja det vill jag ju ej vara källa till...
Så nu önskar jag en glad sommar istället........

Som avsluts ord vill jag citera Ernst kirsteiger..."Den här färgen känns så mysig ungergär som att tusen hulor skulle brusa i mitt bröst"





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0