Do something!

12-åring torterades i parkeringshus

En 12-åriga flicka brändes med en glödande cigarett. Sedan tvingade plågoandarna henne att le mot kameran i centrala Luleå.

Flera personer blev vittne till den tortyrliknande misshandeln, ändå ingrep ingen, skriver Norrländska Socialdemokraten.

Norrbottenspolisen bekräftar för aftonbladet.se att en anmälan har gjorts. Åklagare ska nu utreda fallet. 12-åringen mår mycket dåligt.


Har ni hört nått sjukare?? Inte jag iaf...

Fy fan det är sånt här som gör oss svenskar till det fegaste människor som finns....

INGEN INGREP! vaaaa faaan??? Det är väll självklart att man ingriper om man ser att ett litet barn blir misshandlat.. För en 12-åring är ett barn...
Och till dom som genomförde denna vidriga handling.. En jävla tur för er att inte jag gick förbi...

Jag kan inte släppa att ingen ingrep. Har inte folk nått civilkurage?

Nä jag som hade tänkt skriva en glad och lust fylld blogg.. Nu tänker jag inte göra det.. Detta tog musten ur mig...

God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0