Im here too win!

Helgen!
är slut...

Farmor och Farfar var på besök mycket angenämt :O)

Drack cola light och åt varma mackor igår kväll med min kära familj!
När jag skulle gå så kramade man ju givetvis sina farföräldar,,,Men då hände det nått...

Min Far sa något förtvivlat,,
-Men jag då?
-vadå svarade jag?
-Skall inte jag få någon kram? sa min far.
-Öhm? va?? sa jag.
-Jag vill också ha en kram...
Hmm jag vart fundersam är detta nått sätt att få mig nära.. För att sedan kunna avsluta mitt liv?

Men så fel jag hade min far ville bara visa kärlek :) Jag gillar min far.

Idag fick jag ett In Flames album av Herr Lindgren.. Det är väldigt bra må jag säga :D

Kom och tänka på en lustig sak idag..
Innan man muckar från lumpen så får man göra ett hörsel test.. just för att se om det militära livet har påverkat hörseln..

Iaf.
När jag hade gjort mitt och skulle få svaret då sa kvinnan som utförde testet såhär...
-Nä men oj så bra du hade alla rätt(jag hörde alla pip). Du har ju jätte bra hörsel..Du hör som en örn.
Hahahahahahaha var det enda som kom ut ur min mun.. Hör som en örn.. Jag har alltid trott att örnar är kända för sin syn... jag kanske har fel....

Nej nu är det dags att sväva in i ett euroforiskt rus med hjälp av diverse artister...

God natt.!

Kommentarer
Postat av: sandra

svar, tack om du nu mneade det :D

2007-07-16 @ 12:02:00
URL: http://sandr4.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0