Fall behind!

Sommaren är kort den nästan regnar bort!

Mulet idag igen aja jag tillhör nog en av dom få som inte är så himla förälskad i sol...
Regn är d bästa....Kanske borde flytta till storbritannien?

Nu så jobbar jag och står i eller aja jag är på jobbet iaf :P

Äntligen har jag fått en lägenhet!!!! Så nu börjar livet kan man säga och det säger jag...

Försöker få tag på brännström=omöjligt.. Så nu gav jag upp!

Vår regim går bra iaf för mig vette fan hur d går för marcus men d lär ju gå bra...

Läste om en dåre idag som sköt ihjäl två anställda på sin bilfirma i USA..
Dom ville ha lönehöjning och då kände han sig pressad.. Så då sköt han ihjäl dom helt enkelt...

Måste bara säga att det finns aldrig en ursäkt för Mord.. Fy fan för sånna...

Ja det är inte så långt kvar av Juli men snart så kommer Augusti inget fel på den månaden heller... Jag gillar alla månader helt enkelt-Dom har alla sin charm...

Nu ser jag att min mor försöker bryta sig in på mitt rum.... Hon lyckades aja Hej Mamma..

Zoran fyllar år idag Grattis till han...

På fredag kommer Björn och Majja hem också.. Trevligt trevligt.

Kom på en sak min moder berättade för mig..
När hon var hos veterinären och skulle kastrera våra 2 katter så sa veterinären att det var dom fetaste katterna han någonsin hade sett :P

Haha jag kan ta på mig skulden för deras fetma.. Jag anser att dom ska äta grilat kyckling skinn och fläkfilé...
Men nu går dom på batnings kur:p
Fast jag ger dom fet mat när jag kan.. Jag ser ju hur lyckliga dom blir då...

Nu skall jag ut och promenera...

Trevligt förmiddag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0