yesterday!

Jag är ledsen och besviken! Igår trodde jag att det skulle ske....Jag trodde att jag skulle få mitt efterlängtade internet igår!!

Men neeeej det fick jag inte.....

Allt började förra veckan när en lapp var uppsatt i trappen.... Det stod kära hyresgäster måndagen den 3/12 kan ni kvittera ut det ni behöver för att kunna använda erat bredband och digital tv!!

När jag läste denna lapp så fylldes mitt hjärta med både värme och hopp!

Helgen gick i slow motion trodde aldrig det skulle bli måndag!!! Men måndagen kom...

Efter min arbetsdag så gav jag mig ut på denna resa som skulle skäna mig så mycket glädje och lycka!

Efter ett bra tag hade jag lokaliserat lokalen för utkvittering av diverse saker som behövdes för att använda denna underbara internet uppkoppling!

Det var med förväntan jag stod i kön för utkvittering!

Plötsligt var det min tur att skriva på papper och får kablar och paket i min hand...Jag kände gråten i halsen men jag höll tillbaka.....

När jag hade alla paket i min hand och hade undertecknat ett stycke papper så hör jag i mitt högra öra...

-Tyvärr så har inte switchen kommit så internet går ej att använda än....
????????????? Var det enda som for genom mina tankar.....
Nästa fras var..
-Tidigast på onsdag kommer dom,men jag sätter upp en ny lapp när dom har kommit...

Jag tog min paket och gick.. Resan hem går enbart att beskriva som en dimma...Jag brydde mig inte om någonting... Allt var förstört.....

Så kära vänner nu vet ni hur sanningen ligger till... Jag har sagt det förut och jag säger det igen...

Snart snart så kommer mitt internet.. Jag hoppas att ni har tålamod att vänta....
Yours Truly/
Rickard!

Take Care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0