Standing on the doorstep!

Seghet! Är så förbannat trött idag! HeEmskt!

Tvättstugan hägrar! Det vart konstig stämning när jag gick ner i tvättstugan,satt en gäng herrar i arbetskläder där...Dom vart tyst när jag uppenbarade mig i dörröppningen..

Kände hur deras blickar följde varje steg jag tog... Trodde dom skulle slå ner mig för att visa hur manliga dom är...

Kändes som att jag kunde läsa deras tankar...Här sitter vi hårda män i arbetskläder så kommer du din fjant.. Nu fan ska du få spö så du får se vem som är mest man!!

Tack och lov så fick jag inte stryk! Kanske för att jag såg ut som en rädd sparv? Ne jag vet inte...

Ja så måste jag gratulera Holmlund till lägenheten...Hennes ondskefulla plan har tagit ett steg framåt...Hon ska bli granne med mina föräldrar.. Den flickan gör allt för att ta min plats! Ska dock ha stor creed för det arbete hon lägger ner på det.... Men Linnea jag är dig på spåren!!!! Be afraid Be very Afraid!

Inatt kände jag att mina grannar borde inte få finnas... Deras förbannade dusch låter som en hel industri....Låg där i sängen arg som ett svett.....Men så tog jag mitt förnuft till fånga och kom på att det är ju inte grannarnas fel att det dånar i vattenledningen... Det är vattenfall jag ska jaga!! *grr*...

Oj nu måste jag hetsa ner till tvättstugan så inte arbetsmännen inte stjäl mina kläder...


Take Care!


Kommentarer
Postat av: vilma

jag(din välkännda granne)duschar/badar bubbel bad alltid runt 4-5 tiden om nätterna:)även om vi inte bor i samma hus riktigt så kan ja ana att de hörs...hehe ber om ursäkt igen:D

2008-01-26 @ 00:22:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0