Just be good!

Heaven is a place on earth! Hell yeah det är den faktiskt!

Idag har jag städat i omgångar sen har jag stökat ner i omgångar också!

Jävla tvättstuga vill jag säga... Tror att det är nån tortyrmästare som har utformat bokningssystemet... Man måste boka ca 6 veckor i förväg för att ens ha en chans på en tid! Sen okar människor typ 07-21 vem fan har så mycket att tvätta så att man nästan måste tvätta i ett dygn... Det är psykiskt påfrestande...

jag kommer behöva köpa en helt ny garderob,. Jag har gett upp det där med tvätten nu!

oo party musik nu,,, jag måste upp och dansa........

Nu har jag dansat klart... Finns bara 2 tillfällen jag dansar det enda är onykter och det andra är när jag är övertygad om att jag är ensam och ingen kan se mig!!!

Idag har det varit en vacker dag.. Jag har tagit två lång promenader riktigt skönt faktiskt :)

Hmm sendrag i låret.. Ej uppskattat!

Snart är det jul!
Undra om tomten kommer??? Jag tror att tomten finns,,, Jag tror att han bor i Brännströms källare... Jag tror att det är Rolle!!! Erkänn!!!

Jag tror jag ska köpa en gitarr lektion till marcus kanske en sånglektion också! Undra om det skulle uppskattas?

Nej nu är det bara en massa dravel.. Jag är inte mitt vanliga jag!! Det ska snart ändras på i promise!!

Take Care!

Kommentarer
Postat av: markie

vet inte om jag skulle uppskatta det.. eller kanske sånglektion.. men hmm :) rolle är inte tomten - du har mitt solida ord på det. =)

2007-12-18 @ 12:20:32
Postat av: vilmaaaaaaaaaa

ja måste kommentera igen,hehe...har vi samma tvättstuga?för jag tvättar(åt mej o min pappa)typ 8 maskiner på en dag så det tar faktiskt alla dom där timmarna,d lovar ja dej:)

2008-01-26 @ 00:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0