i want your soul!

Nu ska Björn komma och umgås!
Det ska svullas mat på Bite Line! Sjyyst!

IdAG har jag varit ute på en riktig lång promenad! :D Väldigt härligt men kallt!!!

Gillar hela konversationen när Kjell Bergkvist är gäst i Ett Herrans Liv!
-Vi trivs med Kjell Bergkvist! Haha bara min dåliga humor!

Ja nu har jag iaf uppdaterat Bilddagboken,,       boak.bilddagboken.se

Jessica var snäll och lånade ut sin Usb-kabel eftersom onoff är delaktiga i Telias hat kampanj mot mig! Dom håller min Handsfree Och Usb-Kabel hostage! Jävla maffia!!

Åh just nu lyssnar jag på ett live album med Coldplay! Blir man inte kär i Chris Martin så är man konstig!

Brännström skickade en underbar bild idag... Han och jag såg ut som änglar! Tack Marcus!

Nej nu ringer det på dörren!! Matdags hell yeah!!!!

Take Care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0