Holding you back!

Jaha nu är snart denna måndag över!

Idag har jag varit duktig tycker jag,,,,Varit på promenad,tränat.. Hann med en kaffe på stan med Björn,,, Jag ger mig själv en klapp på axlen!

Min käre far ringde mig 07:04 i morse och ville diskutera vilken sill vi skulle ha på julbordet! Jag la på!

Då för att återkomma till den trevliga helgen!

Fredag-------
Brännström tyckte det skulle vara lite mysigt med rödtjut och konversation,, Jag instämmde!

Han anlände, Då hade jag tänt ljus och dragit igång Coldplay! Låter gay,, Och ja det var det!
 Vi drack härliga mängder vin och öl.... Sen så drog vi ner mot staden .. Resan slutade på Irish där hade vi en trevlig kväll!   Sen så vart det efterfest och mycket fylla!!!
 Lördag så bjöd Brännström på Texas pizza myyycket gott må jag säga....
När vi satt och svulla som aldrig förr så förvandlades vi till två stycken fnittriga fjortisar... Skrattade åt allt och alla,,, Speciellt Boris&Henry! Jag tror dom vill se oss död!

Lördag kväll så var det julbord som stod på schemat! Det var en mycket trevlig tillställning...Sen vart det sömn!

Annars så måste jag säga att jag är väldigt nöjd med min tillvaro.. Har allt en pojk kan begära! :)

Nu börjar klockan dra iväg.. Det är dags för mig att åka ut på nya äventyr!!

Take Care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0