Around The World!

Pressbyrån är gudsgåva till mänskligheten!

Imorse upptäckte jag till min extrema fasa att kaffet var slut!!! Ett öde värre än döden om ni frågar mig...

Tog på mig skorna och jackan för en lite tripp till pressbyrån! Väl framme vid mitt mål så känner jag den underbara doften av kaffe.... MM jag blir aldeles varm i kroppen!

Jag betalar det trevliga  butiksbiträdet!

Då uppstår ett problem! Det förbaskade locket vill inte sitta fast på muggen!! Där står jag och känner mig som en idiot! Kan inte ens få på ett lock på en kaffemugg.....
Biträdet säger..
-Prova ett annat lock det är nått fel med dom där locken....
Jag testar ett nytt lock med samma resultat.....
Nu känner jag att abstinensen håller på att slå in... Jag börjar skaka av rädsla....Tar en ny mugg... Inget händer...

Känslan inom mig går ej at beskriva....Tillslut så kommer butiksbiträdet till min räddning... Åååh äntligen får jag uppleva det bästa som colombia har producerat.. Dessa nymalada kaffebönor... Jag njuter...

Tack pressbyrån!...

Ser att Arne Weise är på Vakna med the voice.!! Störstskön gubbe det!  Länge leve Arne!!

Nu ska jag ta mig till stan och inhandla julklappar till min älskade syskon!

Take Care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0