Fool yourself!

The elit..:P

Nu är det måndag men vad gör d?

Jag har ett litet problem,,, Jag och mitt knä kommer inte riktigt överens så jag har ringt till vårdcentralen.

Men tror inte att jag fick tala med en riktig människa..ack nej fick tala in mit Nr sen så fick jag en personlig kodså sa den elektroniska rösten att dom skulle ringa upp 11:45..

Jag gillar inte dom här nya moderniheterna....Allt var bättre förr jag säger bara det glada 90-talet...

Idag har jag sovmorgon börjar inte jobba förren 12:30 skönt så man får sova lite på morgonen...

Regimen går väldigt bra...

Kom på att det var ett bra tag sen jag umgicks med Brännström.. Ja men båda har extremt viktiga livsuppgifter :P

Igår så var jag besviken... Jag köpte keso naturell....Men när jag sen kom till jobbet så upptäckte jag att det var en Keso fiber+ Besvikelsen var total.....Dagens I-Lansdsproblem..

Nu strömmar Simon&Garfunkel genom lurarna... Vilka herrar...Över 60 år och sjunger som gudar...

Oz=Njurning fför ögonen...

Trevligt sommar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0