All For Love All For Love!

Lyssnade precis på All For Love med Bryan Adams,Sting och Rod Stewart.. En väldigt bra låt med tre otroliga röster :)

Idag har jag arbetat min mini semester är slut :P

Drog en filmkväll med Robert och Robin igår... Det var nära att jag fick gå hem hehe.. Jag vet aldrig när jag ska vara tyst :P Men som vanligt så hade jag ju rätt i våran diskussion...

I morrn så ska Brännström och hans band spela live i tv4 morgon.. Inte illa jag skall kika 09:15 dont miss it for the world :)

Det är synd att Brännström har tappat bort sin ryss tröja den hade gjort sig bra i live tv tror jag.. Den framhäver hans ögon så bra :P Och tar han på sig skinnpajen så smälter damerna :D kolla bilden så förstår ni vad jag menar..image3

Snygg!
image3
Hur som helst så ska det bli väldigt roligt att se pojkarna imorrn :d
Nu ska jag bedriva min tid med nått annat....

Take Care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0